Přehled technologií SRAM

ErgoDynamic

ErgoFit texturované tělo zlepšuje uchopení. Menší průměr pro lepší kontrolu a přehmat na řidítka.

Reach Adjust ™

umožňuje precizně nastavit polohu páky dle osobních potřeb a parametrů.

X-SYNC™

Technologie SRAM X-SYNC™  je založena na střídání „širokého zubu“ s „ úzkým zubem“ na převodníku. Zároveň zuby přesně dosedají na vnitřní a vnější články řetězu.

Vyšší a hranaté zuby zapadají do řetězu rychleji než tradiční trojúhelníkové zuby.   

Široké a rovné zuby zajišťují spolehlivé vedení řetězu.

Ostrý a rovný profil zubů ve spojení se zaobleným zkosením na hranách převodníku snižuje vychýlení řetězu. Speciální tvarování umožňuje lepší čištění. 

ROLLER BEARING CLUTCH™

Zajišťuje napínání řetězu a eliminuje bouchání přehazovačky a prověšení řetězu.

CAGE LOCK™

Mechanické zajištění polohy vodítka pro snadnější sundání zadního kola.

X-HORIZON™

snižuje nechtěné řazení a plácání řetězu.

Rychlejší a přesnější řazení díky větší horní kladce, která udržuje stejnou vzdálenost mezi řetězem a kazetou.

HollowPin™

konstrukce řetězu: silnější, přesnější a lehčí .

MINI CLUSTER

Konstrukce MINI CLUSTER spojuje 3 pastorky vyfrézované z jednoho kusu oceli a dalších 8 jednotlivých pastorků. kazeta je lehká, pevná s rozsahem 10-42.

X-ACTUATION

pro precisní a přesné řazení na 11-rychlostní kazetě. Nulová ztráta chodu páčky pro nejrychlejší zařazení.

XD Driver body

pro lepší přenos a využití síly přenášené z kazety. Pevnější napojení kazety. Díky XD driver body SRAM zajistil jedinečné universální napojení pastorků s méně než 11 zuby.

SWINGLINK™

speciální přepákování.

Nový systém vyžaduje méně síly ke stisku brzdové páky. Menší prodleva mezi dolehnutím destiček na kotouč. Nový systém vyžaduje méně síly ke stisku brzdové páky. Když destičky dosednou na kotouč, síla se změní a nemáte ten „brzdím/nebrzdím“ pocit.

PIGGYBACK RESERVOIR

Vyrovnávací nádobka brzdové kapaliny nabízí jednoduchý a bezporuchový způsob uchování brzdové kapaliny. Zároveň nabízí oboustranné umístění páky — můžete zaměnit páky na řidítkách pravou za levou a obráceně.

CONTACT POINT ADJUST-NASTAVENÍ DOTYKOVÉHO BODU

Jde o jednoduché nastavení na páce bez nutnosti seřizování brzdových destiček. Zároveň si můžete nastavit obě páky tak, aby reagovaly naprosto stejně.

PURE BLADDER

Nová brzdová páka SRAM má předělaný design, s přepracovanou vyrovnávací nádobkou a novým těsněním nazývaným Pure. Gumové těsnění pod víčkem je přímo navrhnuté tak, aby pomáhalo odsávaní vzduchu z těla páky a přenášení tlaku kapaliny jak je třeba. 

DIRECTLINK

SRAM DirectLink konstrukce páky zajišťuje okamžitě znatelný pocit brzdění hned v momentu kdy zmáčknete páku. Dává přesnou kontrolu nad brzděním.

CARTRIDGE DAMPER

Plynulý chod po celou dobu jízdy

Lehčí než předchozí tlumící systémy

Snadná údržba

PREDICTIVE STEERING

PATENTOVANÁ  “TORQUE TUBE” TECHNOLOGIE

Větší průměr, nedělená osa

Zvyšuje torzní tuhost

Citlivější a přesnější při brzdění

RAPID RECOVERY

Umožňuje rychlejší  reakci a návrat do původní polohy. Kolo pak lépe kopíruje terén.

WiFLi™ = Wider - Faster – Lighter

pro SRAM RED, Force, Rival a Apex 2x10, 11 převodníky. Nabízí větší rozsah řazení NEŽ PŮVODNÍ 3X9, 10, rychlejší přechody mezi dvěma převodníky i pastorky na kazetě. S celkově výrazně nižší váhou.

X-Glide™

Systém navádění řetězu mezi převodníky umožňuje plynulé řazení při jakékoliv rychlosti. Nová geometrie převodníku, kde zuby převodníků perfektně navádějí řetěz ve více bodech pro rychlejší přechod mezi převodníky.

Charger Damper™

Zefektivňuje jízdu v nejnáročnějších terénech. Umožňuje plynulý záběr i v prudkých, technicky náročných sjezdech nebo stoupáních.

XLoc Sprint™

Ovládání vidlic s rychlou reakcí díky kompletně utěsněnému hydraulickému tlačítku pro jednoduché zmáčknutí/vymáčknutí palcem. Zmáčkni pro otevření. Zmáčkni pro uzavření.

Accelerator Damper

Kompletně přepracovaný systém tlumení pro RS-1. Zahrnuje Rapid Recovery, Dig Valve technologie. Plynulý chod po celou dobu jízdy. Lehčí než předchozí tlumící systémy, snadná údržba.

Dig Valve

Nově vyvinutý píst v odskoku, který usměrňuje míru tlumení v rychlých nárazech i pomalých hupech a kontroluje tlak oleje pro správnou absorpci nárazu. Přepracovaný píst umožňuje využití technologie Rapid Recovery.

© 2000-2017 Všechna práva vyhrazena, Cyklo Žitný, s.r.o.