Reklamace

Postup při podávání reklamace

 

Reklamované zboží zasílejte:

  1. čisté
  2. s vyplněným servisním protokolem (podrobně prosím popište závadu), ke stažení ZDE
  3. s kopii prodejního dokladu nebo s potvrzeným záručním listem
  4. zboží zasílejte na adresu:

Cyklo Žitný, s.r.o., Lučany 480, Lučany nad Nisou 468 71

Prosíme uživatelé a koncové zákazníky, aby zboží vždy reklamovali u svého prodejce.

 

Při nesplnění výše uvedených bodů zasíláme nevyřízenou reklamaci na Vaše náklady zpět!

 

Další informace:

Záruka společnosti SRAM LLC poskytovaná na produkty značek SRAM, RockShox, Truvativ, Zipp, Avid, Quarq (čeština - str. 13, slovenština - str. 21) ZDE

© 2000-2019 Všechna práva vyhrazena, Cyklo Žitný, s.r.o.