Zipp - Lehčí, rychlejší, lepší

454 NSW TUBELESS PRO KOTOUČOVÉ BRZDY

Nové Zipp 454 NSW Tubeless pro kotoučové brzdy jsou čistě závodní sada silničních kol a poskytují vše, co výkonnostně orientovaný cyklista požaduje. Jsou aerodynamicky efektivní a stabilní ve všech povětrnostních podmínkách. Navíc, širší ráfek je navržený pro bezdušové pláště s nižšími tlaky, což se přenáší do menšího valivého odporu a lepšího pohlcování vibrací, takže na silnici ztrácíte nejmenší možné množství drahocenné energie. Kola jsou optimalizována pro bezdušové pláště šířky 25 mm pro maximální rychlost.

454 NSW jsou vybavená nejpokročilejšími technologiemi Zipp. Zvlněný tvar ráfku Sawtooth výšky 58 mm s výběžky Hyperfoil je nejaerodynamičtější a nejstabilnější profil v rodině Zipp 404. Nové 454 NSW Tubeless pro kotoučové brzdy jsou o více než 400 gramů lehčí, než jejich předchůdci!

Použití přímých stěn ráfku (bez háčku) na 454 NSW je nedílnou součástí pomoci vám být rychlejší (Making You Faster). S přímými stěnami je přechod mezi pláštěm a ráfkem plynulejší a aerodynamičtější. Ráfky Zipp bez háčku mají efektivnější rozmístění pryskyřice v materiálu, což se projevuje v lehčích a pevnějších kolech.

Venkovní testování zadané Zipp odhalilo skutečné přínosy přístupu Zipp pro celkovou účinnost systému (TSE – Total System Efficiency). Systém kolo-jezdec o hmotnosti 85 kg na nových 454 NSW s 25 mm plášti potřebuje 278 Wattů pro udržení rychlosti 40 km/h. To je o 10 Wattů méně v porovnání s předchozím modelem 454 NSW.

Kola 454 NSW jsou postavená na přepracovaných nábojích Cognition DB V2 s vylepšeným mechanismem volnoběžky Axial Clutch V2 pro rychlejší záběr, menší tření a vylepšenou životnost.

TECHNOLOGIE:

  • Total System Efficiency
  • ImPress
  • Sawtooth
  • Axial Clutch V2

 

VLASTNOSTI:

  • Náboje Cognition DB V2 s technologii Axial Clutch V2 se točí efektivně při šlapání i volnoběhu; snižují odpor a tření
  • 454 NSW Tubeless pro kotoučové brzdy jsou více než o 400 gramů lehčí než jejich předchůdci
  • Technologie TSE pro lepší účinnost a menší valivý odpor
  • Ráfek tvaru Sawtooth s výběžky Hyperfoil a důlky HexFin ABLC pro nejlepší aerodynamiku a stabilitu v bočním větru se zvlněnou výškou ráfku 53/58 mm
  • Grafika Zipp nanesena technologií přímého tisku Zipp ImPress
  • Dostupné ořechy XDR nebo SRAM/Shimano
  • Dodávané s koncovkami nábojů pro použití s 12 mm pevnými osami (přední a zadní)
  • Uchycení kotoučů CenterLock (utahovací lockring dodávaný s kolami)
  • Ořech Campagnolo je v nabídce jako náhradní díl
  • Hmotnost setu kol: 1.358 g (přední – 631 g, zadní – 727 g) v konfiguraci XDR ořech a 12 mm pevné osy bez tubeless pásky a ventilků
  • Doživotní záruka
  • DMOC: přední kolo 44.000 KČ | 1.600 EUR, zadní kolo 55.000 KČ | 2.000 EUR

 

GALUSKOVÁ KOLA 454 NSW PRO KOTOUČOVÉ BRZDY

Nejlepší profíci jezdící na Zippech požadovali a Zipp nabízí přímo pro ně revoluční Zipp 454 NSW jako galusky… A také přímo pro vás! Galusková 454 NSW pro kotoučové brzdy spojují pokročilou aerodynamiku a stabilitu ráfku, s profilem Sawtooth odvozeným z „patentů“ ze zvířecí říše, s výhodami kotoučových brzd. Teď jsou galusková 454 NSW dokonce ještě lepší s vylepšenými náboji.

Kola byla vyvinutá pro profesionální závodníky jako i cyklisty, kteří preferují historicky osvědčené jízdní vlastnosti galusek se špičkovou aerodynamickou technologií. Využíváním principů rozvíjející se vědy biomimetiky se inženýři Zipp inspirovali prostředím kolem nich, jak příroda umí dosáhnout rychlost, kontrolu a účinnost. Rychlé a elegantní pohyby keporkaků jsou umožněné díky výběžkům na jejich prsních ploutvích. Tyto struktury inspirovaly vývojáře Zipp, kteří jako první systematicky aplikovali biomimetiku k řešení komplexních výzev konstrukce kol. Výsledkem je zvlněný profil ráfku s výběžky Hyperfoils, které snižují jak aerodynamický odpor, tak boční sílu.

Náboje Cognition DB V2 jsou vybavené přepracovaným mechanismem rohatky Axial Clutch V2 pro rychlejší záběr a menší tření. Pokaždé, kdy konvenční náboj přejde do volnoběhu, tak tření uvnitř rohatkového mechanismu volnoběžky funguje jako bubnová brzda a zpomaluje cyklistu. Odpor mezi tělem náboje a ořechem během volnoběhu je považováno za ztrátu účinnosti, zejména u silničních kol. Řešení? Zadní náboj Cognition V2 s technologií Axial Clutch V2 snižuje odpor tím, že odpojuje mechanismus rohatky při volnoběhu. Vlnové pérko Axial Clutch V2 se stará o rychlé a stabilní připojení mechanismu rohatky hned jak jezdec začne šlapat. Náboje jsou kromě toho i lehké a odolné.

 

TECHNOLOGIE:

  • ImPress
  • Sawtooth
  • Axial Clutch V2

 

VLASTNOSTI:

  • Vzhled, který navozuje rychlost. Grafika Zipp nanesena technologii přmého tisku Zipp Impress.
  • Náboje Cognition DB V2 s technologii Axial Clutch V2 se točí efektivně při šlapání i volnoběhu; snižují odpor a tření
  • Ráfek tvaru Sawtooth s výběžky Hyperfoil a důlky HexFin ABLC pro nejlepší aerodynamiku a stabilitu v bočním větru se zvlněnou výškou ráfku 53/58 mm
  • Uchycení kotoučů CenterLock (utahovací lockring dodávaný s kolami)
  • Dostupné ořechy XDR nebo SRAM/Shimano
  • Dodávané s koncovkami nábojů pro použití s 12 mm pevnými osami (přední a zadní)
  • Ořech Campagnolo je v nabídce jako náhradní díl
  • Hmotnost setu kol: 1.463 g (přední – 683 g, zadní – 780 g) v konfiguraci XDR ořech a 12 mm pevné osy bez tubeless pásky a ventilků
  • Doživotní záruka
  • DMOC: přední kolo 44.000 KČ | 1.600 EUR, zadní kolo 55.000 KČ | 2.000 EUR

 

 

404 FIRECREST TUBELESS PRO KOTOUČOVÉ BRZDY

Prestiž 404 jako ikony Zipp pro rychlost se datuje tři dekády zpět a jejich budoucnost je ještě jasnější. S výškou ráfku 58 mm jsou kola 404 Firecrest Tubeless ideální pro silniční závody, časovky a triatlon, a také granfondo. Vnitřní šířka ráfku 23 mm je perfektní pro použití se širšími bezdušovými plášti s nižšími tlaky huštění. To je vitální komponent celkovou účinnost systému (TSE – Total System Efficiency) – přístup k dosažení maximální rychlosti na měnících se typech silnic a jízdních podmínek. Konkrétně se TSE zaměřuje na překonávání specifických překážek k vyšší rychlosti: odpor větru, tíže (hmotnost), valivý odpor, a ztráty z vibrací. Technologie Zipp ABLC Sawtooth využívá složitý vzor umístění důlků na povrchu ráfku pro vylepšení aerodynamické účinnosti. Použití patek ráfků bez háčků (přímá stěna) je nedílnou součástí pomoci vám být rychlejší (Making You Faster). S přímými stěnami je přechod mezi pláštěm a ráfkem plynulejší a aerodynamičtější. Ráfky Zipp bez háčku mají efektivnější rozmístění pryskyřice v materiálu, co se projevuje v lehčích a pevnějších kolech.

Venkovní testování zadané Zipp odhalilo skutečné přínosy přístupu Zipp pro celkovou účinnost systému (TSE – Total System Efficiency). Systém kolo-jezdec o hmotnosti 85 kg na nových 404 Firecrest s 25 mm plášti potřebuje 286 Wattů pro udržení rychlosti 40 km/h. To je o 4 Watty méně v porovnání s předchozím modelem 404 Firecrest.

Kola 454 NSW jsou postavená na univerzálních a odolných nábojích ZR1 DB vyvinutými v Německu. Pokud si musíte vybrat pouze jedny kola pro ježdění a závodění na silnici, tak Zipp 404 Firecrest Tubeless pro kotoučové brzdy jsou chytrá a rychlá volba.

 

TECHNOLOGIE:

  • Total System Efficiency
  • ABLC

 

VLASTNOSTI:

  • Univerzální závodní set kol pro moderní silniční závodní kola s ráfky bez háčku pro bezdušové pláště
  • Optimalizované patky ráfku pro snadnou montáž pláště
  • Široký profil ráfku s vnitřní šířkou 23 mm vytváří lepší spojení s pláštěm pro rychlou jízdu na silnici i mimo ni
  • Nové náboje ZR1 DB mají lepší utěsnění pro delší životnost a rychlejší odezvu s 66 body záběru. Byly vyvinuté v Německu.
  • Dodávané s koncovkami nábojů pro použití s 12 mm pevnými osami (přední a zadní)
  • Uchycení kotoučů CenterLock (utahovací lockring dodávaný s kolami)
  • Dostupné ořechy XDR nebo SRAM/Shimano
  • Ořech Campagnolo je v nabídce jako náhradní díl
  • Kola 404 Firecrest Tubeless pro kotoučové brzdy jsou o 370 gramů lehčí než jejich předchůdci
  • Hmotnost setu kol: 1.450 g (přední – 660 g, zadní – 790 g) v konfiguraci XDR ořech a 12 mm pevné osy bez tubeless pásky a ventilků
  • Doživotní záruka
  • DMOC: přední kolo 24.065 KČ | 875 EUR, zadní kolo 25.435 KČ | 925 EUR

 

858 NSW TUBELESS PRO KOTOUČOVÉ BRZDY

Ultimátní aero zbraň Zipp je rychlá ve větru (díky zvlněnému profile ráfku) a drží pevně na silnici (díky bezdušové technologii). Teď jsou 858 NSW ještě lepší díky vylepšeným nábojům.

S kolami 858 NSW Tubeless získáte mnoho výhod na poli aerodynamiky s přidanou výhodou větší přilnavosti v zatáčkách a poddajnosti s nižším valivým odporem díky bezdušovému použití. Vnitřní šířka ráfku 18 mm je optimalizovaná pro použití se širšími bezdušovými plášti s nižšími tlaky huštění. Zvlněný profil ráfku 858 NSW, vlastní technologie Zipp Sawtooth, je inspirovaný přírodou a stojí za nejvýkonnějším kolem Zipp na poli aerodynamické účinnosti a stability v bočním větru.

Přírodní struktury inspirovaly vývojáře Zipp, kteří jako první systematicky aplikovali biomimetiku k řešení komplexních výzev konstrukce kol. Výsledkem je zvlněný profil ráfku s výběžky Hyperfoils, které snižují jak aerodynamický odpor, tak boční sílu. Kotoučové brzdy zase dodávají jistotu a brzdní sílu, kterou potřebujete, když přijde na brždění nebo zastavení. Jednoduše řečeno, 858 NSW Tubeless pro kotoučové brzdy jsou ideální kola pro ty, kteří se zaměřují na triatlon, časovku nebo agresivní silniční ježdění.

Náboje Cognition DB V2 jsou vybavené přepracovaným mechanismem rohatky Axial Clutch V2 pro rychlejší záběr a menší tření. Pokaždé, kdy konvenční náboj přejde do volnoběhu, tak tření uvnitř rohatkového mechanismu volnoběžky funguje jako bubnová brzda a zpomaluje cyklistu. Odpor mezi tělem náboje a ořechem během volnoběhu je považováno za ztrátu účinnosti, zejména u silničních kol. Řešení? Zadní náboj Cognition V2 s technologií Axial Clutch V2 snižuje odpor tím, že odpojuje mechanismus rohatky při volnoběhu. Vlnové pérko Axial Clutch V2 se stará o rychlé a stabilní připojení mechanismu rohatky hned jak jezdec začne šlapat. Náboje jsou kromě toho i lehké a odolné.

 

TECHNOLOGIE:

  • ImPress
  • Sawtooth
  • Axial Clutch V2

 

VLASTNOSTI:

  • Vzhled, který navozuje rychlost. Grafika Zipp nanesena technologii přmého tisku Zipp Impress.
  • Náboje Cognition DB V2 s technologii Axial Clutch V2 se točí efektivně při šlapání i volnoběhu; snižují odpor a tření
  • Vnitřní šířka ráfku 18 mm a kompatibilita s tubeless pro optimalizaci použití se širšími plášti s nižšími tlaky huštění
  • Ráfek tvaru Sawtooth s výběžky Hyperfoil a důlky HexFin ABLC pro nejlepší aerodynamiku a stabilitu v bočním větru se zvlněnou výškou ráfku 77/82 mm
  • Dostupné ořechy XDR nebo SRAM/Shimano
  • Dodávané s koncovkami nábojů pro použití s 12 mm pevnými osami (přední a zadní)
  • Uchycení kotoučů CenterLock (utahovací lockring dodávaný s kolami)
  • Ořech Campagnolo je v nabídce jako náhradní díl
  • Hmotnost setu kol: 1.773 g (přední – 838 g, zadní – 935 g) v konfiguraci XDR ořech a 12 mm pevné osy bez tubeless pásky a ventilků
  • Doživotní záruka
  • DMOC: přední kolo 55.000 KČ | 2.000 EUR, zadní kolo 66.000 KČ | 2.400 EUR

 

PŘEJÍT NA NAPLETENÁ KOLA ZIPP >>>

© 2000-2024 Všechna práva vyhrazena, Cyklo Žitný, s.r.o. | Zásady cookies